Skip til indhold
arrow_drop_down_circle

Regning og betaling

Hvornår får jeg en regning? 

Klik på produktet, fx vand, og så på priser.

Kun en regning?

Du kan få hele dit energiforbrug samlet på én regning - eller du kan få adskilte regninger på varme, gas og vand og kloak. Vil du ændre dette, skal du blot kontakte Kundeservice.

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale

Har jeg betalt for meget?

Så indsætter vi pengene via Betalingsservice eller på din NemKonto.

Hvis jeg glemmer at betale?

Sidste frist for betaling står på regningen. Hvis du betaler for sent, beregner vi renter fra forfaldsdatoen, som er den første i måneden - se mere om gebyrer 

Hvis jeg vil klage?

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg vil klage? 
 

Få en mail når du skal aflæse - og en mail med din regning

 

Forstå din vandregning

Den består bl.a. af:

  • Vand: Det målte vandforbrug i m³. Dit forbrug bestemmer hvor stor din vandmåler er.

  • Abonnement: Til at vedligeholde distributionsledning, vandmåler og til administration.

  • Aconto: Betyder, at du betaler for dit forventede forbrug i næste periode.

  • Årsregningen: Viser dit forbrug siden sidste årsaflæsning. De beløb, du har betalt a conto, trækkes fra årsregningen.

  • Er du flyttet - til en ny bolig inden for det sidste år, dækker årsregningen fra det tidspunkt, du er flyttet ind - og indtil den næste årsaflæsning.

Spørgsmål?
Kontakt Kundeservice

Se din regning og
dit 5-års forbrug

 

Find os her

facebook twitter inster